دوست داشتن دلیل میخواد؟؟؟؟!!!!!

بانوی من کجایی...

عشق.خیانت.تنهایی.اشک و ...

دوست داشتن دلیل میخواد؟؟؟؟!!!!!


روزي دختري از پسري که عاشقش بود پرسيد : چرا مرا دوست داري ؟

چرا عاشقم هستي ؟

پسر گفت : نمي توانم دليل خاصي را بگويم اما از اعماق قلبم دوستت

دارم

دختر گفت : وقتي نمي تواني دليلي براي دوست داشتن پيدا کني

چگونه مي تواني بگويي عاشقم هستي ؟!!!!

پسر گفت : واقعا دليلش را نمي دانم اما مي توانم ثابت کنم که

دوستت دارم

دختر گفت : اثبات؟!!!! نه من فقط دليل عشقت را مي خواهم . شوهر

دوستم به راحتي دليل دوست داشتنش را براي او توضيح مي دهد اما

تو نمي تواني اين کار را بکني !!!!

پسر گفت : خوب ... من تو رو دوست دارم چون زيبا هستي

چون صداي تو گيراست

چون جذاب و دوست داشتني هستي

چون باملاحظه و بافکر هستي

چون به من توجه و محبت مي کني

تو را به خاطر لبخندت دوست دارم

به خاطر تمامي حرکاتت دوست دارم

دختر از سخنان پسر بسيار خشنود شد

چند روز بعد دختر تصادف کرد و به کما رفت

پسر نامه اي را کنار تخت او گذاشت

نامه بدين شرح بود :

عزيز دلم !!!تو رو به خاطر صداي گيرايت دوست دارم ..... اکنون ديگر

حرف نمي زني پس نمي توانم دوستت داشته باشم

دوستت دارم چون به من توجه و محبت مي کني ...... چون اکنون قادر

به محبت کردن به من نيستي نمي توانم دوستت داشته باشم

تو را به خاطر لبخندت و تمامي حرکاتت دوست دارم ..... آيا اکنون مي

تواني بخندي ؟ مي تواني هيچ حرکتي بکني ؟ ...... پس دوستت ندارم

اگر عشق احتياج به دليل داشته باشد در زمان هايي مثل الان هيچ

دليلي براي دوست داشتنت ندارم

آيا عشق واقعا به دليل نياز دار؟
 

 


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت22:58---5 آبان 1390
دوست داشتن دلیل نمیخواد همین که صادقانه طرفو دوست داشته باشی بسه.

مرضیه
ساعت21:25---16 مهر 1390
سلااااااام داداشی .....
چه عجب ما شمارو دیدیم!!!;-)
حال کردی جان من چه عکسهایی گذاشتم!?!?
راستییییییییی یه آپی بکن وگرنه دیگه دنبال بانوت نمیگردماااااااااا....:-P :-P
ییی هیییی هیییییی هیییییی
شوخی کردم برادر
بااااااااااااااای


دیووووووووووووووووووووووووونه
ساعت14:43---16 مهر 1390
سیلام دادا
پ کجایییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟
چیرا نمیای
هر وقت اومدی بیا و نظرتو راجع به اپایی که کردمو ندیدی بگو
حتما منتظرمااااااااااااااا


هه هه ههههههههه
ساعت2:58---15 مهر 1390
سلام برادر.....
خوفی?!?
من و دوستان هرچی بخوای داریم بیاااااااااااا
دور هم همگی آپیم بدیوووووو بیا


دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:58---14 مهر 1390
سیلاااااااااااااام
اپم
بدو بیا
این یکی متفاوته


مرضیه
ساعت21:09---13 مهر 1390
سلااااااااام داداشی...مرسی که اووومدی
خدارو شکر یکی گفت باالاخره چی بزارم
ok حتما میزارم آخه منم عاااااااشق گروه 021 مخصوصا پیشروووو


مرضیه
ساعت20:24---11 مهر 1390
سلااااااااااااااااااااام دادشی....من آپم منتظرتمااااااااااااااااااااااا ااااااا

سوگند
ساعت12:22---10 مهر 1390
سلام.چطوری؟من آپم بدو بیا سر بزن نظر هم بده
منتظرتم هان


ممممممم جوووون
ساعت23:43---9 مهر 1390
سلااااام...چطوری؟؟؟؟
دمت گرم با این آپت برادر...
نمیدونم میگی دوست داشتن دلیل می خواد یا عشق؟؟؟
به نظر من عشق بی دلیله ولیییییی
دوست داشتن دلیل داره و عشق و دوست داشتن خیلی باهم فرق داره خیلییییی
توضیحش زیاده یه روز آپ میکنم با همین موضوع...
فعلا بای بااااااااااای.


دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:30---9 مهر 1390
سیلاااااااااااااااااااااااااام
آپم
بدو بیا


دیوووووووووووووووووونه
ساعت21:22---8 مهر 1390
سیلام
خوفییییییییییییی؟؟؟
این داستانو نخوندمش چون دیگه از حفظ شدم بس دیدم تو وبای مختلف
همیشه معشوق دلیل میخواد از عاشق
اما عاشق دلیلی نداره که واسش بیاره
نمونش خود من
وقتی عشقم ازم پرسید به چه دلیل عاشق منی؟؟؟من نتونستم دلیل خاصی بیارم اخه یه حس خاص دارم که قابل توصیف نیست که بخوام بگم
بهش گفتم بدون دلیل...........
به نظر من که دلیل نمیخواد
این چیزیه که کسی نمیتونه واسش دلیل بیاره
اینم نظر مننننننن:-D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 مهر 1390برچسب:, ] [ 18:42 ] [ رضا ] [ ]